Зовнішня реклама для просування - вихід бізнесу на якісно інший рівень, високий і часто недосяжний для конкурентів. Це сприяє розширенню аудиторії і залучення нових клієнтів. При цьому оренда рекламних щитів часто обмежується одним районом або навіть вулицею, що позитивно позначається на рекламному бюджеті.
Утримання існуючих і залучення нових споживачів - постійний процес, який займає підприємців і маркетологів. Багато зосереджуються на онлайн-просування, що не завжди приносить бажаний результат.
Фахівці агентства зовнішньої реклами «Two Steps Outdoor» рекомендують проведення кампаній на білбордах в Києві, який поєднують інтернет-маркетинг і офлайнові комунікації. Це ефективно працює в бізнесах, що мають точки продажів або надають послуги на місці - в офісі, майстерні, салоні.
Чому варто підтримувати бізнес наружкой:
Білборди залишаються в полі уваги автомобіліста 3-5 секунд. Пішоходи, які стоять на перехресті або зупинці, розглядають банер довше за умови, що контент зачепив. Тому в дизайні роблять акцент на основних елементах:
Щасливі обличчя і емоції як такі залучають. Варто зробити власні фото - стокові зображення відразу видають себе явною постановкою і відірваністю від реальності. Іноді досить яскравого графічного зображення в простих і виразних кольорах.
Агентство www.2s-outdoor.com.ua допомагає замовникам не тільки у виборі бордів. Ми супроводжуємо кампанії в форматі «повний сервіс» і надаємо послуги дизайну зовнішньої реклами. При цьому беремо на себе розміщення постерів, експонування протягом терміну дії договору, своєчасну переклеювання сюжетов.
Комментарии и отзывы (0)