Загальне
Комментариев нет

Оренда білбордів у Києві: як просувати бізнес за допомогою зовнішньої реклами

Зовнішня реклама для просування – вихід бізнесу на якісно інший рівень, високий і часто недосяжний для конкурентів. Це сприяє розширенню аудиторії і залучення нових клієнтів. При цьому оренда рекламних щитів часто обмежується одним районом або навіть вулицею, що позитивно позначається на рекламному бюджеті.

Як залучити нових клієнтів за допомогою зовнішньої реклами

Утримання існуючих і залучення нових споживачів – постійний процес, який займає підприємців і маркетологів. Багато зосереджуються на онлайн-просування, що не завжди приносить бажаний результат.

Фахівці агентства зовнішньої реклами «Two Steps Outdoor» рекомендують проведення кампаній на білбордах в Києві, який поєднують інтернет-маркетинг і офлайнові комунікації. Це ефективно працює в бізнесах, що мають точки продажів або надають послуги на місці – в офісі, майстерні, салоні.

Чому варто підтримувати бізнес наружкой:

  • Розширення існуючої клієнтської бази. Про продукт дізнаються клієнти, які не користуються або рідко заходять в соцмережі. Також користувачі часто відключають рекламу.
  • Підтримка знання. Періодичне струшування клієнтів виходом у світ – це спосіб нагадати про себе. Для нової точки продажів або сервісу – знайомство цільової аудиторії з бізнесом.
  • Завоювання лідерства. Бути на крок попереду конкурентів – значить мати більше клієнтів і вище доходи. Нехай інші слідують за першим в районі бізнесом, який вийшов за межі вивіски або постів в Інстаграме.
  • При цьому звертаємо особливу увагу на дизайн постера – реципієнт рекламного меседжу повинен отримати зрозуміле послання, яке відповідає цілям кампанії.

Як побудувати комунікації з цільовою аудиторією

Білборди залишаються в полі уваги автомобіліста 3-5 секунд. Пішоходи, які стоять на перехресті або зупинці, розглядають банер довше за умови, що контент зачепив. Тому в дизайні роблять акцент на основних елементах:

  • логотип і назву,
  • ключовий меседж кампанії,
  • демонстрація продукту або результату отримання сервісу.

Щасливі обличчя і емоції як такі залучають. Варто зробити власні фото – стокові зображення відразу видають себе явною постановкою і відірваністю від реальності. Іноді досить яскравого графічного зображення в простих і виразних кольорах.

Агентство www.2s-outdoor.com.ua допомагає замовникам не тільки у виборі бордів. Ми супроводжуємо кампанії в форматі «повний сервіс» і надаємо послуги дизайну зовнішньої реклами. При цьому беремо на себе розміщення постерів, експонування протягом терміну дії договору, своєчасну переклеювання сюжетов.

Предыдущая запись
Окуляри для басейну
Следующая запись
Икона Неувядаемый Цвет Пресвятой Богородицы

Похожие записи

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Заполните поле
Заполните поле
Пожалуйста, введите корректный адрес email.
Вы должны согласиться с условиями для продолжения

Меню