Агенти з нерухомості витрачають багато часу на ручні завдання, такі як створення записів даних, перегляд статусів завдань, надсилання електронних листів тощо. Використання CRM система для агентств нерухомості допомагає ріелторам автоматизувати ці операції, щоб вони могли економити свій час і виконувати більше справ за день.

Наприклад, CRM для нерухомості компанії REALSOFT пропонує агентам інструмент для автоматизації широкого спектру ручних процесів, таких як відстеження дзвінків і кампанії електронною поштою. Рішення базується на хмарній системі передачі голосу через IP для запису даних телефонних дзвінків та імпорту їх до бази даних для миттєвого доступу. Автоматичні електронні листи надсилаються потенційним клієнтам, щоб сповістити про нові списки будинків, які відповідають їхнім улюбленим властивостям, або надати додаткову інформацію про послуги агентів. Брокери також можуть створювати шаблони листів і встановлювати оптимальний час, коли повідомлення буде доставлено автоматично. Ім’я клієнта включено в текстове повідомлення для більш персоналізованого досвіду.

CRM система для агентства нерухомості автоматично запитує відгуки клієнтів про їхній досвід роботи з ріелтором через певний проміжок часу. Такий підхід допомагає перевірити потреби клієнтів після першої взаємодії з агентом, коли відносини вже налагоджені, і після тривалого часу їх співпраці. Пізніше агенти можуть використовувати ці дані, щоб покращити обслуговування клієнтів, робити більш персоналізовані пропозиції та укладати більше угод.

Агентам з нерухомості потрібно зберігати величезну кількість даних про своїх клієнтів. Без належної організації пошук і доступ до необхідної інформації складний і забирає багато часу. Програмне забезпечення CRM для агентств нерухомості є життєздатним варіантом для сегментації та структурування різних типів інформації в одному місці, що забезпечує легкий доступ до даних.

Recommended Articles